سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیک است که حکیم، پیامبر گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
تابستان 1386 - گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • سانسور

    اندر احوالات سانسور ( قسمت اول )

    { نظر به هیچ عنوان یادتون نره . هر کی می خونه و نظر نمیده کچل شه ... دوستان لطفا همراهیمون کنن تا بحث جالبی داشته باشیم }

     

    سلام

    مدتی بود که می خواستم راجع به سانسور هنگام پخش مسابقات ورزشی از تلویزیون مطلبی بنویسم که شرایطش فراهم نمی شد اما حالا که مسابقات والیبال تموم شد در حالیکه سانسوریات زیادی صورت گرفته و من بسی ناراحتم . در این راستا پیشنهاداتی دارم که امیدوارم کارساز باشه .

     

    1. جلوی در ورزشگاه این تابلو نصب شود : " رعایت حجاب الزامیست " . هم شیره های گرامی هم لطفا گوش کنن تا اونایی که از خونه بازی رو تماشا می کنن دچار اعصاب خوردی نشن و بتونن همه لحظات بازی رو عینا تماشا کنن .

    البته این تابلو در ایران کاربرد داره و در کشورهای فرنگی اصلا معنی نداره . حتی در کشورهای عربی .

     

    2 . چون بیشتر مسابقات در فرنگ برگزار میشه ، پیشنهاد میشه که مسئولان حتی المقدور قبل از ورود بانوان اونا رو از ممیزی پوشش رد کنن و چون این کار وقت گیریه اصولا سعی کنن از ورود بانوان جلوگیری بشه .  ( اما همه جا که نمیشه به میل ما رفتار بشه ،‌ اونم در کشورهای خارجه ! )

     

    3 . اگه میخوان تماشاچی بانو هم وجود داشته باشه پیشنهاد میشه در فصول یخبندان فرنگ مسابقات برگزار بشه تا از لحاظ پوشش مشکلی نباشه .

    اما فقط یه چیزی . ممکنه استادیوم ( ترجیحا سر بسته ) اونقدر گرم باشه که همه از گرما بپزن !

    در استادیو روباز ( مثلا فوتبال ) اونقدر گرم بازی میشی که اونجا هم گرمت میشه خوب !

     

    4 . آخه ما چه گناهی کردیم که باید صحنه اول ست اول رو بارها در طول پنج گیم نگاه کنیم ؟

     

    5 . اصولا سعی بشه از تصویر برداران چشم پاک استفاده بشه تا ... .

     

    6 . این کارا رو می کنن ، بعدا میگن از ماهواره استفاده نکنید . مگه میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     



    مهیار ::: سه شنبه 86/6/13::: ساعت 6:10 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    گزارش سایت اخبار فوتبال جهان از بازیکن فرانسوی

    ریبری، ‌هافبکی با اعتقادات راسخ به دین اسلام

    هافبک فصل تیم بایرن مونیخ، بازیکنی با اعتقاد به دین اسلام است که همواره به ارزش‌های دینی اعتقاد راسخی دارد.

     به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، فرانک ریبری 23 ساله و فرانسوی که در ابتدای تابستان از فوتبال باشگاهی کشورش جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست‌، بازیکنی است که همیشه سعی کرده اعتقادات خود را نسبت به اسلام حفظ کند.
    او که در ازای 25 میلیون یورو، انتقال خود به بایرن را عملی ساخت تا گران قیمت ترین بازیکن تمام ادوار بوندس لیگا شناخته شود‌ ،بازیکنی است که تحت هر شرایطی از خداوند در کارش جهت پیشبرد اهدافی که دارد، مدد می‌جوید.
    این سایت در گزارشی به همین خاطر با چاپ تصویری از ریبری در حال دعا، عنوان کرده که این بازیکن قبل از هر بازی اقدام به دعا می کند و از خداوند کمک می‌گیرد.
    در ادامه این گزارش، به این نکته اشاره شده که باور اسلامی نزد ریبری سبب شده تا وی با خانم واهیبا بلهامی که اصل و نصبی الجزایری دارد، ازدواج کند. ثمره این ازدواج حی زیا ‌دختر بچه 2 ساله است.
    این سایت عنوان کرده برخورداری از تکنیکی عالی در کنار هوش بازی بالا سبب شده، ریبری با اعتقاد راسخش به دین، ‌در فوتبال رشد چشمگیری داشته و پیشرفت محسوسی کند.
    این سایت می نویسد: "ریبری در سن دو سالگی، در اثر یک حادثه رانندگی دچار مصدومیت شدیدی شد که آثار جراحات آن هنوز به صورت آشکار روی صورت وی نمایان است."
    این سایت می افزاید: "او درسال 2002 به دین مبین اسلام گرویید و برای خود نام بلال را انتخاب کرد."



    مهیار ::: سه شنبه 86/6/13::: ساعت 4:49 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    هکینگ‌ گفت‌ «برو پسر، تو گل‌ مى‌زنی» هاشمیان: شانس‌ آوردم!

     

    گل‌ وحید هاشمیان‌ به‌ بوخوم‌ از چند نظر حائز اهمیت‌ بود: -1 وحید دروازه‌ تیم‌ سابقش‌ را باز کرد، -2 این‌ گل‌ سه‌ امتیاز شیرین‌ براى‌ هانوفر به‌ همراه‌ داشت، -3 وحید تنها پس‌ از چند ثانیه‌ که‌ از تعویضش‌ مى‌گذشت‌ گلزنى‌ کرد، -4 او 9 ماه‌ بود که‌ براى‌ تیمش‌ گل‌ نزده‌ بود، -5 هلى‌کوپتر پس‌ از مدتها به‌ پرواز درآمد و با ضربه‌ سر گلزنى‌ کرد و... این‌ مهم‌ ما را بر آن‌ داشت‌ تا با او گفتگویى‌ انجام‌ دهیم.
    آقا وحید تبریک، گل‌ قشنگ‌ و به‌ موقعى‌ بود.
    لطف‌ دارید، البته‌ کمى‌ هم‌ شانس‌ آوردم.
    چرا شانس؟
    ببینید چنین‌ اتفاقى‌ شاید براى‌ هر بازیکنى‌ رخ‌ ندهد. قطعاً‌ کمى‌ هم‌ شانس‌ دخیل‌ است‌ که‌ به‌ محض‌ ورود به‌ زمین‌ بتوانى‌ پیروزى‌ تیمت‌ را رقم‌ بزنی. بالاخره‌ اعتماد به‌ نفس‌ و توانایى‌ بازیکن‌ تازه‌ وارد هم‌ مهم‌ است. من‌ منکر آن‌ نمى‌شوم‌ اما باید پذیرفت‌ کم‌ پیش‌ مى‌آید که‌ تنها چند ثانیه‌ پس‌ از آنکه‌ وارد زمین‌ شدى‌ موقعیت‌ خوبى‌ برایت‌ فراهم‌ شود، تا گل‌ سه‌ امتیازى‌ بزنی.
    این‌ گل‌ سه‌ امتیاز ارزشمند را براى‌ هانوفر به‌ همراه‌ داشت، عکس‌العمل‌ اطرافیانت‌ چگونه‌ بود؟
    خب‌ طبیعتاً‌ خوشحال‌ شدند و به‌ من‌ تبریک‌ مى‌گفتند.
    عکس‌العمل‌ هکینگ‌ (سرمربى‌ هانوفر) چه‌ بود؟
    من‌ دو روز قبل‌ از بازى‌ با بوخوم‌ در یک‌ بازى‌ دوستانه‌ برابر هافلز گل‌ زده‌ بودم‌ به‌ همین‌ دلیل‌ وقتى‌ داشتم‌ وارد زمین‌ مى‌شدم‌ هکینگ‌ به‌ طرفم‌ آمد و گفت: «برو پسر، تو گل‌ مى‌زنی» و وقتى‌ بازى‌ تمام‌ شد به‌ من‌ گفت‌ «مى‌دانستم‌ من‌ را روسفید مى‌کنی».
    از اینکه‌ به‌ تیم‌ سابقت‌ گل‌ زدى‌ چه‌ حسى‌ داری؟
    خیلى‌ها این‌ را از من‌ مى‌پرسند اما نمى‌دانم‌ چرا باید از گلزنى‌ به‌ بوخوم‌ خوشحال‌ باشم! راستش‌ براى‌ من‌ بوخوم‌ و تیمهاى‌ دیگر هیچ‌ فرقى‌ نمى‌کند، چیزى‌ که‌ خوشحالم‌ مى‌کند گلزنى‌ است...
    یعنى‌ خودنمایى‌ مقابل‌ رفقاى‌ قدیمى‌ و رقباى‌ امروز برایت‌ اهمیتى‌ ندارد؟
    اصلاً؛ ببینید من‌ در تیم‌هاى‌ زیادى‌ بازى‌ کردم، اگر قرار باشد هر کدام‌ را به‌ یک‌ چشم‌ نگاه‌ کنم‌ که‌ نمى‌شود، براى‌ من‌ همه‌ تیم‌ها یکسان‌ هستند.
    مى‌دانى‌ هدفم‌ از این‌ سئوال‌ چه‌ بود، چون‌ پس‌ از این‌ گل‌ خوشحالى‌ بى‌حد و حصرى‌ از خود نشان‌ دادی، تا به‌ حال‌ ندیده‌ بودم‌ که‌ پس‌ از زدن‌ گل‌ فریاد بکشی.
    بالاخره‌ مدتى‌ بود براى‌ هانوفر گل‌ نزده‌ بودم. از طرفى‌ در این‌ فصل‌ رقباى‌ بیشترى‌ دارم. این‌ گل‌ هم‌ من‌ را نزد هکینگ‌ تثبیت‌ کرد و هم‌ هانوفر را به‌ برترى‌ رساند به‌ همین‌ خاطر بیش‌ از حد معمول‌ خوشحال‌ شدم.
    وضعیت‌ هانوفر را چگونه‌ ارزیابى‌ مى‌کنی؟
    پیروزى‌ بر بوخوم‌ کمى‌ اوضاع‌ ما را بهتر کرد، ما اکنون‌ با 2 پیروزى‌ و 2 شکست‌ تیم‌ دوازدهم‌ هستیم‌ البته‌ هنوز بازیکنان‌ تازه‌وارد با قدیمى‌ها به‌ هماهنگى‌ کامل‌ نرسیده‌اند و مطمئناً‌ با هماهنگى‌ بیشتر در آینده‌ تیم‌ قدرتمندترى‌ خواهیم‌ داشت.
    جریان‌ انتقالت‌ به‌ ولفسبورگ‌ چه‌ بود؟
    یک‌ پیشنهاد بود مثل‌ خیلى‌ از پیشنهادهاى‌ دیگر، اما من‌ ترجیح‌ دادم‌ تا پایان‌ قراردادم‌ در هانوفر بمانم.
    اما ماگات‌ هم‌ نسبت‌ به‌ این‌ انتقال‌ ابراز تمایل‌ کرده‌ بود.
    ایشان‌ لطف‌ دارند، زمینه‌ساز انتقال‌ من‌ به‌ بایرن‌ هم‌ فلیکس‌ ماگات‌ بود، ایشان‌ پیش‌ از آنکه‌ هدایت‌ بایرن‌ را برعهده‌ بگیرد من‌ را به‌ هوینس‌ پیشنهاد داده‌ بود اما در هر صورت‌ من‌ یک‌ سال‌ دیگر با هانوفر قرارداد داشتم‌ و نمى‌توانستم‌ به‌ ولفسبورگ‌ فکر کنم.


    مهیار ::: سه شنبه 86/6/13::: ساعت 6:46 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    رضازاده: حاشیه‌سازان‌ را به‌ آقایم‌ ابوالفضل‌ (ع) واگذار مى‌کنم‌ دیوانه‌ها مى‌گویند دوپینگى‌ام!

     

    ساده‌ترین‌ جمله‌اى‌ که‌ مى‌توان‌ براى‌ حسین‌ رضازاده‌ به‌ کار برد این‌ است‌ که‌ او محبوب‌ترین‌ و پرافتخارترین‌ ورزشکار ایران‌ است.
    پهلوانى‌ که‌ در چند سال‌ اخیر با کسب‌ مدالهاى‌ طلا در مسابقات‌ جهانى‌ و المپیک‌ پیام‌آور شادى‌ براى‌ 70 میلیون‌ ایرانى‌ بوده‌ است‌ اما عدم‌ شرکت‌ او در رقابتهاى‌ قهرمانى‌ جهان‌ در تایلند به‌ علت‌ مصدومیت‌ در سانحه‌ رانندگى‌ باعث‌ شده‌ تا حاشیه‌سازانى‌ که‌ چشم‌ دیدن‌ موفقیت‌هایش‌ را ندارند براى‌ این‌ هرکول‌ دوست‌داشتنى‌ حرف‌ و حدیث‌هایى‌ را به‌ وجود آورند. دیروز با رضازاده‌ مصاحبه‌اى‌ اختصاصى‌ انجام‌ دادیم‌ که‌ در زیر مى‌خوانید:
    دربارة‌ اعلام‌ انصراف‌ از حضور در مسابقات‌ جهانى‌ تایلند، حرف‌ و حدیث‌هاى‌ زیادى‌ مطرح‌ است!
    چه‌ حرف‌ و حدیث‌هایی؟!
    اول‌ اینکه‌ رضازاده‌ اشباع‌ شده‌ است؟
    اشباع‌ از چی؟ مگر عقلم‌ کم‌ است‌ که‌ دوست‌ نداشته‌ باشم‌ مدال‌ طلاى‌ دیگرى‌ را به‌ کلکسیون‌ افتخاراتم‌ اضافه‌ کنم؟! خودت‌ بهتر از هر کس‌ دیگرى‌ مى‌دانى‌ در این‌ چند ماه‌ اخیر چه‌ زجرهایى‌ کشیدم، هر روز در سه‌ نوبت‌ تمرینات‌ طاقت‌فرسایى‌ را پشت‌ سر گذاشتم، عرق‌ ریختم‌ تا بتوانم‌ در مسابقات‌ جهانى‌ تایلند بار دیگر پرچم‌ مقدس‌ کشورم‌ را به‌ اهتراز درآورم، اما باور کنید نتوانستم.
    حتى‌ حاشیه‌سازان‌ بحث‌ دوپینگ‌ حسین‌ رضازاده‌ را نیز مطرح‌ مى‌کنند.
    خودم‌ هم‌ شنیده‌ام، نمى‌دانم‌ چه‌ بگویم. فقط‌ این‌ افراد را که‌ برایم‌ چنین‌ حاشیه‌هایى‌ درست‌ مى‌کنند و مى‌گویند حسین‌ رضازاده‌ دوپینگ‌ کرده‌ به‌ آقایم‌ حضرت‌ ابوالفضل‌العباس‌ (ع) واگذار مى‌کنم‌ و مطمئن‌ هستم‌ سقاى‌ کربلا جواب‌ این‌ افراد را مى‌دهد.
    فقط‌ همین...؟!
    آدم‌ باید دیوانه‌ باشد که‌ چنین‌ حرفهایى‌ را بزند، همانطور که‌ مى‌دانید در این‌ چند ساله‌ در تمام‌ آزمایش‌هاى‌ دوپینگ‌ شرکت‌ کرده‌ام، قبل‌ و بعد از مسابقات‌ جهانى‌ آسیایى‌ و المپیک‌ باید در تست‌هاى‌ دوپینگ‌ شرکت‌ نمایم‌ که‌ همیشه‌ جواب‌ آنها منفى‌ بوده‌ است. وادا (سازمان‌ مبارزه‌ با دوپینگ) هر ساله‌ به‌ صورت‌ سرزده‌ از ورزشکاران‌ تست‌ مى‌گیرد که‌ این‌ شامل‌ حال‌ من‌ هم‌ شده‌ است. پس‌ با این‌ حساب‌ چگونه‌ شرم‌ نمى‌کنند و این‌ حاشیه‌هاى‌ غیرمنطقى‌ را مطرح‌ مى‌کنند، خدا مى‌داند.
    فکر مى‌کنى‌ چرا این‌ حاشیه‌ها را براى‌ تو به‌ وجود مى‌آورند؟
    برخى‌ها چشم‌ دیدن‌ موفقیت‌هاى‌ من‌ را ندارند، مایل‌ نیستند حسین‌ رضازاده‌ قهرمان‌ شود. من‌ خدا را شاکر هستم‌ که‌ مردم‌ شریف‌ و مهربان‌ ایران، آنقدر عاقل‌ بوده‌ و درک‌ بالایى‌ دارند که‌ به‌ این‌ شایعات‌ توجه‌ نکنند. این‌ عزیزان‌ در این‌ چند روزه‌ وقتى‌ من‌ را در کوچه‌ و خیابان‌ مى‌بینند از وضعیت‌ جسمانى‌ام‌ مى‌پرسند و اظهار امیدوارى‌ مى‌کنند با رسیدن‌ به‌ بهبودى‌ کامل‌ بتوانم‌ در مسابقات‌ آینده‌ باز دلشان‌ را شاد نمایم.
    پس‌ با تکذیب‌ تمام‌ این‌ شایعات‌ بى‌اساس‌ دلیل‌ کنار کشیدن‌ قویترین‌ مرد جهان‌ مصدومیتش‌ در آن‌ حادثه‌ رانندگى‌ است، درست‌ مى‌گویم!
    چیزى‌ جز این‌ نیست‌ که‌ مى‌گویی، در آن‌ تصادف‌ به‌ لطف‌ خداوند و آقا حضرت‌ ابوالفضل(ع) جان‌ سالم‌ به‌ در بردم. الان‌ نیز از ناحیه‌ تاندون‌ پا دچار آسیب‌دیدگى‌ هستم‌ و بنا به‌ تصمیم‌ پزشکان‌ نمى‌توانم‌ تمرینات‌ پرفشار را انجام‌ دهم. برخلاف‌ خواسته‌ قلبى‌ام، امسال‌ در مسابقات‌ جهانى‌ تایلند غایب‌ خواهم‌ بود اما به‌ این‌ کشور خواهم‌ رفت‌ تا به‌ امید حق، موفقیت‌ سایر وزنه‌برداران‌ را از نزدیک‌ تماشا کنم.
    جانشین‌ حسین‌ رضازاده‌ در این‌ مسابقات‌ مى‌تواند به‌ مدال‌ دست‌ یابد؟
    جوان‌ شایسته‌اى‌ به‌ نام‌ محمد صالحى‌ به‌ احتمال‌ زیاد در تایلند وزنه‌ خواهد زد و براى‌ موفقیت‌ او دعا مى‌کنم.
    باید چشم‌انتظار بنشینیم‌ تا حسین‌ رضازاده‌ در المپیک‌ چین‌ روى‌ صحنه‌ برود!
    تا المپیک‌ پکن‌ زمان‌ زیادى‌ نمانده‌ است، من‌ تا آن‌ زمان‌ به‌ آمادگى‌ ایده‌آل‌ دست‌ خواهم‌ یافت‌ و بار دیگر با زدن‌ رکوردهاى‌ خودم‌ نام‌ ایران‌ را در دنیا پرآوازه‌ مى‌کنم. من‌ به‌ عشق‌ این‌ مردم‌ وزنه‌ مى‌زنم، به‌ خاطر همین‌ هموطنان‌ عزیزم‌ بود که‌ به‌ پیشنهادهاى‌ کشورهاى‌ مختلف‌ پاسخ‌ منفى‌ دادم‌ و گفتم‌ خاک‌ ایران‌ را با تمام‌ دنیا عوض‌ نمى‌کنم‌ قصد دارم‌ تا المپیک‌ لندن‌ ادامه‌ بدهم‌ تا ورزشکارى‌ باشم‌ که‌ توانسته‌ام‌ چهار مدال‌ طلاى‌ المپیک‌ را کسب‌ کنم.
    حرفى‌ اگر مانده...
    نه، تمام‌ گفتنى‌ها را گفتم‌ و برایتان‌ آرزوى‌ موفقیت‌ مى‌کنم.


    مهیار ::: سه شنبه 86/6/13::: ساعت 6:46 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    یک‌ ایرانى‌ سهام‌ آرسنال‌ را خرید

     

    بازرگان‌ ایرانى‌ مقیم‌ لندن‌ موفق‌ به‌ خرید بخش‌ مهمى‌ از سهام‌ یکى‌ از گرانترین‌ باشگاههاى‌ فوتبال‌ جهان‌ شده‌ است.
    اردوان‌ فرهاد مشیرى‌ بازرگان‌ ایرانى‌ مقیم‌ بریتانیا به‌ همراه‌ على‌شیر عثمانف‌ شریک‌ میلیاردر روس‌ خود در شرکت‌ قرمز و سیاه‌ (RedWhite) موفق‌ به‌ خرید سهام‌ شرکت‌AFCPZ مالک‌ و مدیر باشگاه‌ فوتبال‌ آرسنال‌ در شمال‌ لندن‌ شدند.
    سهام‌ خریدارى‌ شده‌ توسط‌ مشیرى‌ و عثمانف‌ قبلاً‌ متعلق‌ به‌ «دیوید دین» معاون‌ مدیرعامل‌ سابق‌ آرسنال‌ بوده‌ است.
    در این‌ معامله‌ قرار است‌ در ازاى‌ فروش‌ سهام، دین‌ به‌ مدیریت‌ شرکت‌ «قرمز و سیاه» منصوب‌ شود.
    عثمانف‌ که‌ ازبک‌تبار است‌ از حامیان‌ و دوستان‌ ولادیمیر پوتین‌ رئیس‌ جمهورى‌ روسیه‌ بوده‌ و سهامدار اصلى‌ کمپانى‌ روسى‌ معدن‌ و فلزات‌ «متالواینوست» است.
    مشیرى‌ نیز یک‌ حسابدار قسم‌ خورده‌ است‌ که‌ در زمینه‌هاى‌ مختلف‌ از قبیل‌ امور اعتباری، معادن‌ و املاک‌ فعال‌ است.
    این‌ بازرگان‌ ایرانى‌ در حال‌ حاضر در بسیارى‌ از شرکت‌هاى‌ بزرگ‌ داخلى‌ و خارجى‌ مدیر، عضو هیأ‌ت‌مدیره‌ یا سهامدار عمده‌ است. به‌ نوشته‌ وبلاگ‌ گروهى‌ از هواداران‌ آرسنال، مشیرى‌ از سالها قبل‌ در شمال‌ لندن‌ ساکن‌ است‌ و طرفدار آرسنال‌ تیم‌ محلى‌ خود است.
    برخى‌ رسانه‌ها اعلام‌ کرده‌اند که‌ عثمانف‌ با استفاده‌ از تابعیت‌ بریتانیایى‌ شریک‌ خود مشیرى‌ و نفوذ او در این‌ کشور قصد دارد حوزه‌ فعالیت‌هاى‌ خود را به‌ اروپاى‌ غربى‌ گسترش‌ دهد.


    مهیار ::: سه شنبه 86/6/13::: ساعت 6:46 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدید :53664

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    تابستان 1386 - گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا
    مهیار
    سلام... حتما از وبلاگ دیدن کنید . حتما نظر بدین تا خبرهای بیشتری رو ثبت کنم حتی با یه دونه گل . اینجوری بیشتر با هم آشنا میشیم .

    >> سایت های ورزشی<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    تابستان 1386 - گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا

    >>لینک دوستان<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<