سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که سپاس نیکى تو را نگزارد ، مبادا به نیکویى کردنت بى‏رغبت گرداند ، چه بود که کسى تو را بدان نیکى سپاس دارد که سودى از آن برندارد ، و بود که از سپاس سپاسگزار بیابى بیش از تباه کرده کافر نعمت غدار ، « و خدا نیکوکاران را دوست مى‏دارد . » [نهج البلاغه]
نخستین گل اشکان دژاگه - گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • اشکان دژاگه نخستین گل خود را برای تیم ولفسبورگ به ثمر رساند

    "اشکان دژاگه" بازیکن ایرانی تیم ولفسبورگ آلمان در مسابقه روز شنبه تیم خود مقابل تیم هرتابرلین، نخستین گل خود را برای باشگاه جدیدش به ثمر رساند.

    دژاگه در دقیقه ? ???این مسابقه که در زمین تیم هرتابرلین در شهر برلین پایتخت آلمان برگزار شده بود، با شوت خود از فاصله ? ???متری توانست دروازه این تیم را باز کند.

    در این حال علیرغم گل اشکان ، تیم هر تابرلین توانست این رقابت خانگی را با نتیجه دو بر یک به سود به پایان برساند.

    اشکان دژاگه تا فصل گذشته بوندسلیگا در تیم هرتا برلین عضویت داشت، از فصل جاری با انعقاد قراردادی سه ساله به تیم ولفسبورگ ملحق شد.

    از سوی دیگر، "وحید هاشیمان" دیگر فوتبالیست ایرانی حاضر در مسابقات بوندسلیگای آلمان نیز برغم اینکه تا دقیقه ? ???مسابقه بین تیمهای هانوفر و بوخوم بعنوان یار ذخیره در نیمکت تیم هانفر قرار داشت، اما یک دقیقه بعد از ورود به میدان و در حالی که رقابت بین دو تیم در نتیجه مساوی دو بر دو جریان داشت، گل برتری هانوفر را ورزشگاه خانگی خود به ثمر رساند و این مسابقه در نهایت با نتیجه سه بر دو به نفع تیم هانوفر به پایان رسید.

    در فصل جدید مسابقات بوندسلیگای آلمان، تیم هانوفر با شش امتیاز از چهار مسابقه، در مقام نهم و تیم ولفسبورگ با چهار امتیاز از چهار مسابقه، در رده یازدهم این مسابقات قرار دارند.



    مهیار ::: یکشنبه 86/6/11::: ساعت 7:48 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 9
    کل بازدید :53683

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    نخستین گل اشکان دژاگه - گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا
    مهیار
    سلام... حتما از وبلاگ دیدن کنید . حتما نظر بدین تا خبرهای بیشتری رو ثبت کنم حتی با یه دونه گل . اینجوری بیشتر با هم آشنا میشیم .

    >> سایت های ورزشی<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    نخستین گل اشکان دژاگه - گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا

    >>لینک دوستان<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<