سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خدا و دورترینشان درمنزلت نزد او، پیشوای ستمکار است . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
تصمیم کاشانی برای مسکوت ماندن اختلافات - گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • تصمیم کاشانی برای مسکوت ماندن اختلافات

    قطبی ممنوع المصاحبه شد

    همه چیز از آبادان آغاز شد. از رختکن آبادان بین دو نیمه. وقتی افشین قطبی از استیلی خواست آقایی و نیکبخت را به دلیل ضریب اشتباهات بالا و توان فیزیکی پایین تعویض کند، با پاسخ منفی دستیار خود مواجه شد. حدود یک ساعت بعد نیکبخت گل سوم پرسپولیس را زد و در حالی که افشین قطبی خود را آماده حضور در اتاق کنفرانس و ادای عبارت طلایی «ببخشید شما را بردیم» به ابراهیم قاسم پور می کرد، حمید استیلی پیشدستی کرد و در تونل ورزشگاه با چند مصاحبه کوتاه، پیروزی را به نام خود سند زد.

    «شرح وظایف هر کس باید مشخص باشد.» این جمله تاکیدی را استیلی از قطبی شنید تا نارضایتی سرمربی پرسپولیس از خودمحوری دستیارش آشکار شود. استیلی اما توپ را در زمین خود نگه نداشت؛ «مشکلی دارید، با مدیرعامل باشگاه صحبت کنید.» گفت وگوی مفصل قطبی و حبیب کاشانی، با مکالمه کوتاه و درخواست مستقیم مدیرعامل پرسپولیس از استیلی همراه شد؛ «همه چیز را بسپار به قطبی. مسوولیت برد و باخت هم با خودش.» در آستانه بازی با پگاه، استیلی به درخواست کاشانی عقب نشینی کرد تا قطبی با خیال راحت 1-3-2-4 محبوب خود را جایگزین 2-4-4 برنده مقابل صنعت نفت کند. سرمربی پرسپولیس البته در لایه یی دیگر هم مخالف دارد. محمد مرزبان که با وعده دستیار اولی پرسپولیس، در هلند به پیشنهاد استیلی پاسخ مثبت داده بود، پس از قوت گرفتن احتمال پرسپولیسی شدن قطبی، به استیلی تاکید کرد «اگر قطبی بیاید، من نیستم» و هرچند با اصرار استیلی ماندنی شد اما هنوز سرمربیگری قطبی را هضم نکرده و اصطکاک عجیبی با او دارد؛ اگر استیلی با تاکتیک «سکوت»، موضعی دوپهلو گرفته و به رغم تمام شایعات، هیچ کس نمی تواند او را متهم به تخریب قطبی کند، مرزبان عملاً در موارد فنی متعدد ساز مخالف را برای سرمربی تیم کوک می کند.جالب ترین مورد بحث قطبی و مرزبان، زمان تمرینات است.قطبی تمرین پیش از ظهر را برای تیمش تجویز کرده، اما مرزبان با حالت آمرانه به او تاکید کرده پرسپولیس مثل تیم های اروپایی باید عصرها تمرین کند. فصل پایانی اختلاف نظر قطبی و مرزبان، با نشان دادن مدارک از سوی مربی به مافوقش به اوج رسیده است.

    قطبی از مرزبان درباره تجربه و گذشته اش سوال کرده و در جواب، با لیسانسی مواجه شده که به ادعای مرزبان، هیتسفلد و ماگات هم موفق به اخذ آن نشده اند.

    تمام این اختلافات زیر لایه های سنگین و جذاب 3 پیروزی پیاپی پنهان مانده است، اما کاشانی که می داند ادامه این روند به پرسپولیس ضربه خواهد زد، در تصمیم تازه خود قطبی را ممنوع المصاحبه کرده و به دنبال راهی می گردد تا قبل از «رسانه یی» شدن اختلافات قطبی و استیلی و مصاحبه های تند آنها، مشکل را از ریشه حل کند.



    مهیار ::: دوشنبه 86/6/12::: ساعت 7:38 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :53654

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    تصمیم کاشانی برای مسکوت ماندن اختلافات - گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا
    مهیار
    سلام... حتما از وبلاگ دیدن کنید . حتما نظر بدین تا خبرهای بیشتری رو ثبت کنم حتی با یه دونه گل . اینجوری بیشتر با هم آشنا میشیم .

    >> سایت های ورزشی<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    تصمیم کاشانی برای مسکوت ماندن اختلافات - گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا

    >>لینک دوستان<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<