سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که مصیبتهاى خرد را بزرگ داند ، خدا او را به مصیبتهاى بزرگ مبتلا گرداند . [نهج البلاغه]
شهریور 86 - گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

    یکى‌ از شب‌هاى‌ خوب‌ سال‌ خراب‌ شد حاج‌حسین‌ امسال‌ طلا نمى‌گیرد!

    عادت‌ کرده‌ایم‌ که‌ در هر سال‌ یک‌ شب‌ را به‌ حاج‌حسین‌ رضازاده‌ اختصاص‌ دهیم، شبى‌ که‌ هیکل‌مندان‌ دنیا برابر آهن‌ سرد هر چه‌ زور در چنته‌ دارند، رو مى‌کنند و بعد مرد «دو بنده‌ آبی» با آن‌ لفظ‌ مقدس‌ از سکو بالا مى‌رود و با طلا پایین‌ مى‌آید.
    ... اما یک‌ خبر بد، امسال‌ شب‌ رضازاده‌ خراب‌ شده‌ است‌ و او در مسابقات‌ جهانى‌ وزنه‌بردارى‌ که‌ در تایلند برگزار مى‌شود، وزنه‌هاى‌ دویست‌ و اندى‌ کیلویى‌ را تحقیر نخواهد کرد!
    حاج‌حسین‌ رضازاده‌ دیروز نامه‌اى‌ به‌ افشارزاده‌ نوشت‌ و در آن‌ دلایل‌ عدم‌ شرکت‌ در مسابقات‌ قهرمانى‌ جهان‌ را تشریح‌ کرد. در گوشه‌اى‌ از این‌ نامه‌ مى‌خوانیم: «امسال‌ نیز همانند سالیان‌ گذشته‌ سخت‌ در تلاش‌ بودم‌ تا بار دیگر با حضور در رقابتهاى‌ جهانى‌ ضمن‌ بالا بردن‌ پرچم‌ جمهورى‌ اسلامى‌ ایران، دل‌ مردم‌ کشورم‌ را شاد کنم‌ اما متأ‌سفانه‌ بازى‌ روزگار طور دیگرى‌ رقم‌ خورد و حال‌ باید در آستانه‌ اعزام‌ به‌ این‌ پیکارهاى‌ حساس، از همراهى‌ تیم‌ملى‌ کشورم‌ انصراف‌ دهم. همانگونه‌ که‌ اطلاع‌ دارید در روز 27 مرداد سال‌ جارى‌ و همزمان‌ با تولد باب‌ الحوائج‌ حضرت‌ ابوالفضل‌ العباس(ع) از حادثه‌ رانندگى‌ جان‌ سالم‌ به‌ در بردم‌ که‌ این‌ موضوع‌ را جز نظر و لطف‌ آقایم‌ ابوالفضل(ع) در چیز دیگرى‌ نمى‌بینم. بعد از تصادف‌ به‌ دلیل‌ مأ‌موریت‌ و بار سنگینى‌ که‌ به‌ عنوان‌ کاپیتان‌ تیم‌ملى‌ بر دوشم‌ نهاده‌ شده‌ بود، تمریناتم‌ را بلافاصله‌ آغاز کردم‌ اما متأ‌سفانه‌ درد شدیدى‌ در ناحیه‌ مچ‌ پا، اجازه‌ مهار وزنه‌هاى‌ سنگین‌ را به‌ من‌ نمى‌دهد و چاره‌اى‌ ندارم‌ جز اینکه‌ در اوج‌ آمادگى‌ و جایى‌ که‌ مى‌رفت‌ رکوردهایم‌ به‌ بهترین‌ حد و مرز خود نزدیک‌ شود، هم‌ تیمى‌هایم‌ را تا میدانى‌ دیگر و حماسه‌اى‌ دیگر به‌ خداى‌ بزرگ‌ و ساقى‌ دشت‌ کربلا بسپارم».
    افشارزاده‌ رئیس‌ فدراسیون‌ وزنه‌بردارى‌ هم‌ این‌گونه‌ به‌ نامه‌ حاج‌حسین‌ پاسخ‌ داده‌ است: «پس‌ از بررسى‌هاى‌ لازم‌ با عدم‌ شرکت‌ حسین‌ رضازاده‌ در مسابقات‌ جهانى‌ تایلند موافقت‌ کردیم. این‌ وزنه‌بردار در طول‌ ده‌ سال‌ گذشته‌ فشار بسیارى‌ را متحمل‌ شده‌ و براى‌ این‌ که‌ این‌ وزنه‌بردار را براى‌ شرکت‌ در بازى‌هاى‌ المپیک‌ در اختیار داشته‌ باشیم‌ او همراه‌ با تیم‌ به‌ تایلند نمى‌رود. قصد داریم‌ از دو وزنه‌بردار جوان‌ خود در دسته‌ به‌ اضافه‌ 105 کیلوگرم‌ استفاده‌ کنیم».
    ... پس‌ امسال‌ و در مسابقات‌ جهانى‌ تایلند باید امید به‌ سایر نفرات‌ تیم‌ اعزامى‌ داشته‌ باشیم‌ تا جاى‌ حاج‌حسین‌ رضازاده‌ را پر کنند اما زیاد نگران‌ نباشید تا المپیک‌ 2008 راه‌ زیادى‌ درپیش‌ نداریم‌ و باید منتظر ماند براى‌ یک‌ طلاى‌ خوشرنگ‌ دیگر در چین.


    مهیار ::: یکشنبه 86/6/11::: ساعت 7:56 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    " هاشمیان " گل پیروزی هانوفر مقابل بوخوم را به ثمر رساند

    " وحید هاشمیان " گل پیروزی تیم هانوفر را مقابل تیم بوخوم در چارچوب مسابقات فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های آلمان / بوندسلیگا/ به ثمر رساند.

    به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از برلین ، تیم هانوفر شنبه‌شب در دیدار مقابل تیم بوخوم با نتیجه ? ??بر ? ??به برتری رسید .

    " هانکه " در دقیقه ? " ، ???روزنتال " ? ???و " هاشمیان " ? ???برای تیم هانوفر و " بخمان " ? ???و " مالتریتز " ? ???از روی نقطه پنالتی برای بوخوم گلزنی کردند.

    در دیگر دیدارهای امشب تیم وردربرمن ? ??بر یک اینتراخت فرانکفورت را برد ، هرتابرلین با همین نتیجه از سد تیم وولفسبورگ گذشت ، انرژی کوتبوس مقابل نورنبرگ به تساوی یک بر یک رسید ، بروسیا دورتموند با یک گل بر تیم هانزاروشتوک چیره شد و دویسبورگ ? ??بر صفر از سد تیم آرمنیا بلفلد گذشت.



    مهیار ::: یکشنبه 86/6/11::: ساعت 7:48 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    "امیرحسین صادقی و وحید طالب لو" محروم و به جریمه نقدی محکوم شدند

    رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت : "امیر حسین صادقی و وحید طالب لو" بازیکن و دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران از سوی این کمیته به محرومیت و جریمه نقدی محکوم شدند.

    " عبدالرحمان شاه حسینی" شنبه‌شب در گفت وگو با ایرنا افزود: این دو بازیکن به علت رفتار ناشایست در دیدار تیم فوتبال استقلال تهران با مس کرمان به‌ترتیب سه و یک جلسه محروم شدند.

    وی گفت: صادقی همچنین مبلغ ? ???میلیون ریال و طالب لو مبلغ ? ???میلیون ریال نیز جریمه شدند.

    باشگاه استقلال تهران نیز به علت فحاشی تماشاگران به داور دیدار تذکر کتبی دریافت کرد که در صورت تکرار تنبیه شدیدتری در مورد این تیم اتخاذ خواهد شد.

    این باشگاه چهار روز مهلت دارد که نسبت به این رای اعتراض کند.

    دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و مس کرمان در هفته سوم مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.



    مهیار ::: یکشنبه 86/6/11::: ساعت 7:48 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    اشکان دژاگه نخستین گل خود را برای تیم ولفسبورگ به ثمر رساند

    "اشکان دژاگه" بازیکن ایرانی تیم ولفسبورگ آلمان در مسابقه روز شنبه تیم خود مقابل تیم هرتابرلین، نخستین گل خود را برای باشگاه جدیدش به ثمر رساند.

    دژاگه در دقیقه ? ???این مسابقه که در زمین تیم هرتابرلین در شهر برلین پایتخت آلمان برگزار شده بود، با شوت خود از فاصله ? ???متری توانست دروازه این تیم را باز کند.

    در این حال علیرغم گل اشکان ، تیم هر تابرلین توانست این رقابت خانگی را با نتیجه دو بر یک به سود به پایان برساند.

    اشکان دژاگه تا فصل گذشته بوندسلیگا در تیم هرتا برلین عضویت داشت، از فصل جاری با انعقاد قراردادی سه ساله به تیم ولفسبورگ ملحق شد.

    از سوی دیگر، "وحید هاشیمان" دیگر فوتبالیست ایرانی حاضر در مسابقات بوندسلیگای آلمان نیز برغم اینکه تا دقیقه ? ???مسابقه بین تیمهای هانوفر و بوخوم بعنوان یار ذخیره در نیمکت تیم هانفر قرار داشت، اما یک دقیقه بعد از ورود به میدان و در حالی که رقابت بین دو تیم در نتیجه مساوی دو بر دو جریان داشت، گل برتری هانوفر را ورزشگاه خانگی خود به ثمر رساند و این مسابقه در نهایت با نتیجه سه بر دو به نفع تیم هانوفر به پایان رسید.

    در فصل جدید مسابقات بوندسلیگای آلمان، تیم هانوفر با شش امتیاز از چهار مسابقه، در مقام نهم و تیم ولفسبورگ با چهار امتیاز از چهار مسابقه، در رده یازدهم این مسابقات قرار دارند.



    مهیار ::: یکشنبه 86/6/11::: ساعت 7:48 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 5
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :53659

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    شهریور 86 - گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا
    مهیار
    سلام... حتما از وبلاگ دیدن کنید . حتما نظر بدین تا خبرهای بیشتری رو ثبت کنم حتی با یه دونه گل . اینجوری بیشتر با هم آشنا میشیم .

    >> سایت های ورزشی<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    شهریور 86 - گزیده ای از اخبار ورزشی از همه جا

    >>لینک دوستان<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<